sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Instagram ja vähän muutakin

Eli kirjotellaanpas nyt sitten vaihteeksi taas ihan vaan suomeksi. Toissapäivänä meidän sukuumme syntyi uusi ihminen! Terve, suloinen, pieni poika <3.

Minulla on ollut hieman taukoa tästä kirjottamisesta, mutta olen tuolla instagramin puolella joka päivä laittanut jotakin kuvaa, mutta en osaa laittaa niitä tänne blogin puolelle joten käykää vaan vapaasti kattomassa sielläkin.

Tässä nyt kuitenki ihan kameralta jotain vanhoja kuvia.


                                                Vexi ensin oikein kunnolla polki tota mun
                                                peittoa et tulis tuollanen kumpare tohon ja sitte
                                                ku se viimein siihen köllähti nii se nukahti melkein heti.


                                       Tässä siis samainen peitto kuin ylemmässäkin kuvassa
                                       mutta tässä se vexi taas vain pyöri tuolla ja sitte se ei
                                       millään meinannu päässä sieltä ulos ja ku viimein pääsi
                                       nii se sitte oli ton näköstä hommaa ja taas nauratti :D


                                        Tämä taas sitten on hieman vanha kuva niinkuin tuosta
                                        päiväyksestäkin näkyy, olin silloin vielä rovaniemen
                                        lentokentällä töissä ja olin juuri käynyt kampaajalla
                                        värjäämässä tukan, silloin mulla siis ei ollut vielä näitä
                                        minun korviksia joten osasin luottaa hieman enemmän
                                        niihin kampaajiin, mutta nykyään vaan aina tuntuu et
                                        ne oikeen vasiten repii niitä korvia vaikka oikeen kieltää.


                                        Tämä nyt sitten ei ole ihan niin vanha kuva kuin ylempi
                                        kuten taas siitä päiväyksestä näkee, tuo siis oli vexin
                                        ehdoton ykköspaikka minun kämpillä ennen kuin tuo
                                        sohva siirrettiin muualle eikä se enää päässyt tuohon
                                        ikkunalaudalle.














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti