tiistai 20. elokuuta 2013

Pieni tauko.

Mulla ei nyt oikeen ole tullut tänne kirjoiteltua kun en ole edes kouluaikoina ollut mitenkään kirveän hyvä esseen kirjoittaja vaikka tosin silloin kun oli joku tarinan kerronta homma yläasteella oli minulla ihan hyvä tarina kunnes minun kiusaajani kritisoivat sitä ja muutin koko jutun ja eihän se enää ollutkaan niin hyvä tarina.

Siitä varmaan se minun kirjoitus kammoni jos sitä sellaiseksi voi sanoa on alkanut ja vasta näinä päivinä se on saanut uuden kipinän kun olen näistä kokemuksistani alkanut kirjoittamaan, nykyäänhän minulle ei siis kukaan tule sanomaan mitään ilkeää ja jos tuleekin niin sanon kyllä siitä ihan suoraan.

Tässä nyt oli vähän tällainen tyhjänpäiväinen postaus mutta ihan sama minulle, minun iskäni sanoo monta kertaa miten minä voin kirjoittaa niin nopeasti ja vaikka virheitä tuleekin, täytyy vain sanoa että minulla pn vähän kuin tällainen oma kymmensormi järjestelmä, en siis ikinä oppinut sitä oikeaa kymmensormi järjestelmää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti